זרעי צ'יה

זרעי צ'יה קטנטנים- עשירים באומגה 3, סיבים תזונתיים, ברזל, מגנזיום, סידן, אשלגן חלבון ועוד. הם עוזרים לשמור על שובע, מעולים למערכת העיכול, ללב ,למפרקים, משפרי זיכרון ותורמים לביצועים ספורטיבים!

חשוב מאוד! זרעי צ'יה מומלצים לצריכה רק לאחר השרייה במים/נוזל או טחונים- כדי להפיק מהם את המירב ולמנוע עצירות.

הנה לכן מתכון לפודינג צ'יה פשוט מאוד להכנה-
יש לערבב 2 כפות צ'יה בחצי כוס חלב אורז/ קוקוס/ שקדים- ולהמתין לפחות חצי שעה. (בזמן הזה זרעי הצ'יה "יתנפחו" ויהפכו למרקם "פודינג").
לשידרוג והמתקה: את מוזמנת להוסיף לפי הטעם מייפל סילאן או לשדרג את הפודינג עם קרם קוקוס/קינמון או וניל.
לסיום: אל תשכחי להוסיף פירות כדי להפוך את הארוחה לצבעונית,משביעה ומלאה בנוגדי חמצון.

** בתמונה הוספתי אפרסמון עם תפוז בבלנדר, שכבה של תותים ופירות יער
________________________________________________________
גבי יפה- נטורופתית והרבליסטית קלינית

http://gabijaffe.com/

צ'יה

הוספת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *