קיבלת את הפריטים ומשהו לא מסתדר? אין בעיה!
תוכלי לבצע החלפה, לקבל זיכוי, או החזר כספי לבחירתך.

החלפה
במקרה של החלפת פריט, אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות בהקדם למייל hello@riogym.com, על מנת שנוכל לשריין לך את הפריט שתרצי לקחת במקומו.
את הפריט שברשותך עלייך לשלוח חזרה בתוך שבוע מיום איסוף החבילה, בדואר רשום.
נא וודאי שלא נעשה בו כל שימוש ושהוא חוזר אלינו ללא פגם ובשלמותו.
על החבילה צייני את פרטייך האישיים והאם מדובר בהחלפה או החזרה.
הפריט החלופי יישלח אלייך מיד עם הגעת המוצר אלינו, ללא עלות נוספת.

החזרה
במקרה של החזרה, אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות בתוך 24 שעות מיום איסוף החבילה למייל hello@riogym.com
את המוצר שברצונך להחזיר נא שילחי אלינו בתוך שבוע, בדואר רשום.
נא וודאי שלא נעשה בו כל שימוש ושהוא חוזר אלינו ללא פגם ובשלמותו.
על החבילה צייני את פרטייך האישיים והאם מדובר בהחלפה או החזרה.
לרשותך 2 אפשרויות:
1. קבלת זיכוי בסכום המלא למימוש בהזמנה טלפונית.
2. זיכוי כספי בניכוי 5% עמלת ביטול בכפוף לחוק, באמצעות כרטיס האשראי בו שולמה העסקה.

שימי לב
* מוצרים בסייל או בסוף עונה ניתנים להחלפה בלבד, או להחזרה תמורת זיכוי. לא יתאפשר זיכוי כספי במקרה זה.
* לא יינתן החזר/ זיכוי בגין דמי משלוח.